torsdag 8 december 2011

För ett år sedan

Kan inte sluta fundera på vem som fick alla familjens pussar och kramar innan lilleman kom?

Idag är det exakt ett år sedan vi fick reda på att han var på väg. Jag skulle iväg på konferens med jobbet under två dagar och gjorde ett test på morgonen kl 6.00 innan jag skulle iväg. Kan väl säga att jag hade helt andra saker än det jag skulle i huvudet under konferensen :-)

Var så lycklig och inte kunde jag säga nåt till någon för jag hade inte en aning om hur långt gången jag var.

Helt fantastiskt att vi nu på dagen ett år senare har denna ljuvliga lilla 4½ månaders kille hos oss. Så snäll och glad och alldeles alldeles underbar och det allra bästa; Han är bara vår







2 kommentarer:

  1. : ) Förstår att det cirulerade många tankar då :)

    SvaraRadera
  2. <3 Jag tycker nog att du lyckades vara ganska fokuserad under konferensen ändå, hihi, jag märkte ju inget!

    SvaraRadera