onsdag 14 december 2011

Min lilla pepparkaka!


Tänk att du blir 5 månader idag. Kan verkligen inte fatta det. Kära nån snart ett halv år. Det får inte gå så här fort. Min stora duktiga kille! Älskar dig så. Imorgon är det 5 månaders kontroll. Spännande att se hur du växer, för växer gör du lilla gosse. Två sprutor ska du också få...
Största sysselsättningen just nu är att vända sig till mage, något du gör så fort du får chansen. Envisas med att vilja sova på mage också. Mamma vänder tillbaka dig och vips så är du på mage igen, bara att inse att det är omöjligt, du är bestämd!

Idag har jag fått ändan ur vagnen och slagit in lite julklappar. Så fantastiskt skönt att ha gjort det. Nu slipper jag sitta där kvällen före och svettas :-)

Annars är det lugnt. Barnen leker med en kompis och lilleman sover, men kommer snart att vakna och då är det dags för gröt. Men fram tills dess ska jag titta in hos er och läsa och kommentera. Ganska mysig sysselsättning när man sitter med datorn under adventsstjärnans sken. Hoppas du gör det samma när du tittar in här, kommenterar alltså!

3 kommentarer:

  1. Vad söt han är!
    Skönt med julklapparna :-)
    Vi ska slå in i helgen.

    Jag kommenterar alltid till alla som kommenterar hos mig :-)

    Ha en skön kväll

    SvaraRadera
  2. Han ser verkligen bestämd ut den lille pepparkakan <3

    SvaraRadera
  3. Sötaste pepparkakan jag har sett i år :) Kram

    SvaraRadera