onsdag 21 december 2011

Tur att man inte är gris ;-)
Eller vad säger ni?

Sitter här i min ensamhet. Ett sovande barn och två hos en kompis. Laddar lite inför morgondagen då jag ska till tandläkaren. Gillar det inte alls men man måste ibland eller hur? Hoppas det bara blir en undersökning har egentligen inte ens råd med den så här i juletider. Tänk att det snart är jul. Svårt att förstå. Hemska tanke snart är det 2012 och då ska jag jobba igen. Vill inte men som sagt ibland måste man. Som tur är ska jag vara hemma ganska mycket av året. Tack för det fina älskade lilleman!

2 kommentarer:

  1. Skönt att du har tid kvar hemma.

    SvaraRadera
  2. Jag var hos tandläkaren idag Tänkte att man skulle fira julledigheten med ett tandläkar besök det första man gör ;)
    Tänk att det här är lillens första jul :) Det måste vara speciellt.
    Kram

    SvaraRadera