söndag 22 januari 2012

Dagens...

....promenad började fint och slutade med riktigt mycket snö. Var som en snögubbe när jag kom hem. Maken tog med tjejerna och en kompis till dem och drog i väg till Finspångs simhall. Lyckan var stor då detta länge varit ett önskemål. Stora tjejerna ska alltså för allra första gången klara sig själva på damernas! Lilleman och jag gick alltså ut en sväng och sedan fikade vi och nu har han även ätit lunch och kört ett par varv i gåstolen  så snart blir det till och sova middag för hans del.Han är mer vild en tam vår lille son, energi som bara den det ska ständigt hända något och det ska vara fartfyllt. Kanske är det så med killar? Kan inte minnas att tjejerna var så vilda...Nu är det dags för mig att fixa taco tills fiskarna återvänder.

3 kommentarer:

  1. Titta gärna in och lämna en kommentar om betygssystem som jag bloggat om tidigare idag, vore jättekul att höra vad andra tycker om det :)
    Kram

    SvaraRadera
  2. Ska snart ge mig ut på en löprunda och är rädd att jag också kommer se ut som en snögubbe när jag kommer in, men det är det kanske värt ;) Peppkram

    SvaraRadera
  3. hehe ja viist kan det vara skillnad på barnen, mina är väldigt olika :) sonen var mer lugn..

    SvaraRadera