söndag 8 januari 2012

Första...

snön kom igår kväll och i natt och idag är det lite lite vitt här hos mig. Barnen drog fram pulkor och snowracer och you name it, och gav sig ut i backen som mestandels bestod av gräs :-)

Jag passade på att ta en promenad med lilleman i vagnen. Solen sken och det var jättefint väder. Om man ska summera denna första vecka så tycker jag att jag klarat mig bra utan socker och det har gått bra att hålla sig ifrån det! Riktigt stolt över mig själv faktiskt. I morgon börjar skolan igen och då blir det mer rutiner och då blir det lättare att komma upp och ut på den dagliga promenaden. Fast jag har lyckats ganska bra denna vecka också tycker jag! Hur går det för er andra rivstartare?



3 kommentarer:

  1. Socker.....detta eviga socker. Varför finns det inte "bli allergisk mot socker piller"? Du hör hur min rivstart har börjat va? ;-) Kvällskram

    SvaraRadera
  2. Åh vad fint du har gjort här inne :) Och vad duktig du är med rivstarten, jag håller på dig! Kram

    SvaraRadera
  3. Du ska absolut vara stolt över dig själv! Jättebra att hålla sig borta från sockret. Här går det också jättebra och nu ska vi bara fortsätta att hålla det :D Peppkram

    SvaraRadera