torsdag 19 januari 2012

Inga tjejer i sikte!

Idag har tjejerna haft studiedag och det höll på att ställa till det ordentligt. Lilleman vaknade 6.30, jag bytte blöja och tänkte att det vore bra om han sov en stund till då vi skulle iväg på en ny babysånggrupp på fm. Han låg och prata och levde rövare länge och till sist tänkte jag okej vi går upp. Stängde av klockan och just då blev han lugn och jag tänkte jag försöker en stund till med att få honom att sova. Näste gång jag tittar på klockan är den  9!! Babysången börjar 9.30. Kan säga att jag stressa järnet och hemmet såg ut som ett bombnedslag men vi hann. Hade en trevlig stund tillsammans med en massa mammor och bebisar!

Flickorna har jag inte sett skymten av, mamma är inte alls uppskattad att umgås med om man är snart 8 och 9 år...Men lilleman och jag har haft det mysigt, nu sover han och jag ska dricka te och kolla på unga danska mammor!

1 kommentar:

  1. Låter som en härlig dag, trots försovningen ;))

    Stämplar också av ny bloggadress ;)

    http://lovelykidz.blogspot.com/

    Kramiz/Flerbarnslivet

    SvaraRadera