tisdag 17 januari 2012

Nu kör vi igång igen!

Denna vecka startar alla mamma-bebis aktiviteter upp igen. Öppna förskolan fika och bebissång yeaa!

Kommer att ha något att göra om dagarna igen, känns bra för om man inte gör nåt så blir man liksom inte trött på kvällen och då blir det  dödssvårt att somna! Men nu så nu kör vi igen. Babycafe i förmiddags med en massa härliga mammor och bebisar som växt som bara den sedan vi sågs senast. De flesta i lillemans ålder hade nu lärt sig sitta och en till och med att krypa! Har verkligen kommit till en period när det kommer hända mycket nu. Sitta, åla, krypa, stå äta prata....

Just nu ska jag lyxa till det lite med en kopp te och sedan lite unga danska mödrar!

2 kommentarer:

  1. SV; Kameran är bra. Hade jag haft råd hade jag köpt en värre:) Men denna duger fint! Roligt!
    Kram!

    SvaraRadera
  2. Å vad jag saknar öppna förskolan, jag bodde där när Robin och Leo var små, jg menar allvar jag var typ där 5 dagar i veckan och lärde känna jätte mycket trevliga mammor =)
    Vad fin du är på nya profil kortet =)

    SvaraRadera