lördag 11 februari 2012

Laddar inför kvällen!

Alla artister som tävlar i Göteborg. Jonas Ekströmer/ Scanpix

Vem vinner?

Jag tillhör inte de som går in så hårt för detta. Så jag lyssnar inte innan. Då blir det ju liksom inget kul och spännande på kvällen ;-) Men kanske, kanske så kan jag gissa rätt när jag lyssnat en gång. Lite har man ju lärt sig. Så mycket vet jag att hur det än låter så kommer troligt vis lille Ulrik att gå vidare. Han är omåttligt populär, sådant vet jag, eller rättare sagt det hör man när man lyssnar på döttrarna. Men ni som redan lyssnat vad säger ni om startfältet? Jag får väl återkomma till detta under kvällen.

Idag har vi inte gjort så mycket. Lillasyster i familjen sov hos en kompis i natt och kom hem i förmiddags. Hes och förkyld. Så nästa vecka kanske det är hennes tur att vara hemma. Underbara influensa tider.

Fick oväntat besök idag av min fina pappa. Jo, han var här förra helgen men är så välkommen igen. Idag hängde han på sin sambo som skulle hit och besöka sin bror. Nattgäster och mello är det som gäller allltså och så lite taco, vad annars??

2 kommentarer:

  1. Hur går det med ditt fotograferande? :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Bara bra, men jag har varit lat på sista tiden med att visa bilderna...

      Radera