fredag 24 februari 2012

Med risk för att göra er besvikna

men jag kommer inte att skriva en rad om det som hänt hemma hos oss de senaste dagarna. Har bara haft det otroligt jobbigt, men nu har det vänt och vi ser framåt igen. Tur att jag har min fina make och mina underbara barn! Orkar helt enkelt inte. Hoppas ni stannar fast jag inte berättar osm jag lovat.
Idag är det fredag och snart kommer helgen och då är mannen min ledig och vi kan ha två mys dagar här hemma innan det är vardag igen. Då är sportlovet över och allt är som vanligt. Lilleman inhalerade tills igår men idag klarar vi os ändå. Han är bättre men fortfarande väldigt mammig. Lite jobbigt då man haft fördelen att ha en så lätt bebbis att ta hand om fram tills nu. Men bara antibiotican sätter in så kommer nog vår glada lilla kille tillbaka. Har varit mycket för honom också denna vecka. Nu ska vi bara njuta av fredagen och allt som den medför!

1 kommentar:

  1. jag stannar kvar, inte behöver du berätta ngt!
    kram på dig

    SvaraRadera