fredag 3 februari 2012

Nattgäster!

Idag har lilleman och jag varit och handlat inför helgen och så passa vi även på att föreviga lilleman när stjärnstudio besökte stora varuhuset! Bilderna blev verkligen kanon. Kommer att bli så fint så. Han är så fin min lilla. Skötte sig exemplariskt förutom att han envisades med att räcka ut tungan åt fotografen, men till sist satt den där, den perfekta 6 månaders bilden.

Idag är det kompisar, dans och övernattning på schemat. Snart kommer min pappa hit för att stanna över natten. Han längtar efter sina barnbarn och kanske även efter mig och mannen ? En kompis till lilltjejen ska också med hem efter dansen, så i kväll bäddar vi på två madrasser. Önskar som sagt att jag hade lite extra miljoner på kontot så jag kunde köpa ett större hus! Men men, det kommer en framtid! :-) Och finns det hjärterum så finns det sjärterum eller hur?!

Ikväll blir det fredagstacos, vad annars? För min pappa är detta storslaget, det är inget som serveras i hans hem annars. Han frågar varje gång hur man ska göra med allt :-)

Insåg just att jag måste till Lindex i helgen för där finnns världens sötaste body och tillhörande byxor. Såg dem inte idag när jag var där men då letade jag heller inte. Tack Fyrbarnslivet för tipset! Älskar såna kläder, färgglada och lite retro, underbart!

Ha en underbar fredag alla fina!

3 kommentarer: