måndag 6 februari 2012

Status denna veckas första dag!


En dotter sjuk idag. I det alla lärare och elever verkade ha förra veckan. Ont i halsen och ont i huvudet och en stigande temp. Hoppas hoppas de två andra guldklimparna klarar sig. Jag själv hade ju mitt för någon vecka sedan så min hals klara sig utan tack och bock.
Så idag blir en lugn dag. Vi stannar inne. Tack för det för inte är det skönt ute inte. Fruktansvärt kallt och isvindar här på slätten. 

Men ikväll drar maken och jag iväg en sväng med lilleman. Måste spana lite på ett hus som för en gång skull faktiskt lockar oss båda. 

Spännande spännande. Men dyrt dyrt...

6 kommentarer:

  1. Sv; Tack för kramar:)
    Krya på tösen!
    Kram!

    SvaraRadera
  2. Oj va spännande med hus!
    Är så gla att vi har det förbi!!
    Är ju roligt men oxå jobbigt!

    Vart är det?
    Kram B

    SvaraRadera
    Svar
    1. I Berg! Ja hus kostar och det medför alltid en massa jobb, man blir aldrig klar liksom! Hur går det för er, det var helrenovering som gällde va? Var det ett bra pris för huset eftersom det var mycket att göra i det?

      Radera
  3. Tråkigt med sjukdom, men åh vad kul med hus! Vill höra allt sen! Kram

    SvaraRadera
  4. Ne det behövdes inte göras nåt om man ville.
    Men vi vill ju så mycket!
    Ta fram gamla trägolv, lite pärlspont o kök...
    Men helt klart beboligt!

    Vi gav runt 1 800 000 för huset:)
    Men eftersom vi prioriterar att jag ska kunna va hemma med barnen får vi tänka på kostnaderna !
    Hoppas ni hittar något fint :)
    Kram Bonnie

    SvaraRadera