måndag 26 mars 2012

Nu ska här bli ändring!

Har fått i gång nya datorn och dessutom fått hjälp med att rädda de bilder som jag inte hade laddat ner till den externa hårddisken. Nu är allt i ordning och jag ska från och med nu börja en ny blogg karriär. Nu ska ni bli uppdaterade om mitt kanske händelselösa liv. Men ännu en gång , jag bloggar mest för min egen skull! 

Bilden jag bjuder på idag är fotad i går.  Våfflor ute klockan 18.  
(Ja kanske i senaste laget men vi hade en gymnastikuppvisning att gå på mellan 15-17 och solen sken fortfarande på baksidan när vi kom hem och vad gör man inte för de älskade små barnen?) 

Sommartid är underbart. 
Ljusa kvällar och allt känns mycket bättre. Hur ljuvligt är det inte ute? Kan inte bli bättre eller hur? Solsken och mer än 15 plus grader och då är vi bara i mars vänner! Hoppas på en fantastisk fin vår och tidig sommar som en repris av förra året. Med en ändring. Sommaren får gärna stanna lite längre än föregående år. Gärna hela juli och augusti för här ska njutas!

1 kommentar:

  1. Härligt att läsa, du bubblar av energi och det smittar! Kram

    SvaraRadera