fredag 27 april 2012

Mellan solglimtarna...

...springer jag in och läser lite bloggar. Har en massa som jag läser varje dag. Just nu är det dåligt med kommentarer från min sida men jag tror att detta drabbat fler då det även ekar tomt här inne...

När solen skiner är det så underbart i solstolen men när den går i moln fryser jag som bara katten. Tur att dörren är nära. Så idag springer jag ut och in och framåt tillbaka medan lilleman susar sött i sängen.

Härligt med fredag och en härlig heög framför sig. Dessutom förlängs den två dagar efter som det är lov och helg på måndag och tisdag. Alla mina fina ungar kommer alltså vara hemma i 4 dagar. Lite minisemester med andra ord. Synd bara att mannen ska jobba två av dagarna. Men det finns liksom inget att göra å det.

Vi ska i alla fall njuta i två dagar tillsammans och om det nu blir lika fint väder som de säger så kan nog jag och barnen få roligt tillsammans de två återstående.

Bäst att springa, solen är framme igen!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar