måndag 2 april 2012

WAF!!!

Ska det inte vara påsklov nu och nästa vecka i vårt land? Kan ju tror att det är sportlov! Vad har hänt. Vaknade upp till ett vitt landskap och ett kallt sådant. Kan väl säga att morgonrutinerna inte gick så bra. Inte en varm vante mössa eller jacka någonstans. Tvättat och undan plockat. Tror att jag kommer få hem två frusna tjejer senare. Solen skiner men det blåser en isande vind. Hatar verkligen dessa bakslag som ALLLTID måste komma och lika förvånad blir jag varje år. Varför kan jag inte lära mig att inte vara så snabb? Hörde av en mamma att det ska bli -10 senare i veckan. Det är väl bara att skicka upp maken på vinden i em för att plocka ner vinterkläderna igen. Gaaaaa!!! Blir så arg.


2 kommentarer:

  1. Härligt! Skönt att det är ljust så länge nu:) Jag ska försöka komma iväg på en långpromenad i em när Jens kommit hem. Utan barnvagn:)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Nä, nu blev det tokigt, haha. Svarade på nån annans kommentar hos dig. Vad det skulle stå var

      Det är härligt det med! :)
      Jag ska vara hemma med Elliot några månader till. Börjar nog jobba i augusti, i samma veva vi sökt dagisplats till Elliot. Kram! :)

      Radera