fredag 10 augusti 2012

Fin fika och äntligen på plats!


Idag har jag försökt fixa med lie sånt man aldrig annars kan. Maken var ledig så jag lämnade honom hemma med de tre så liven och sedan drog jag mot stan. Först gjorde jag något jag försökt med i flera år men som jag varit alldeles för rätt för att göra. Men idag blev det gjort. Och så här efteråt kan jag bara säga vad har jag varit rätt för? Hur lätt som helst. Nu är den i alla fall på plats, spiralen!
Hann med en fika med min fina vän. Alltid lika trevligt och inget som tillhör vanligheterna. Varken stadsbesök eller fika.
Kul i vilket fall. Hann även med en runda på stan tillsammans innan jag var tvungen att springa mot bilen då parkeringstiden tog slut. Fortsatte sedan min shopping på ett annat ställe.

Hemma hade allt gått bra och när jag kom hem var maten klar, härligt att bara sätta sig.

Resten av eftermiddagen har vi bara haft det skönt tillsammans.

Barnen är fortfarande ute och leker med några nya grannar och lilleman sover så nu blir det fredagsmys och film för mig och mannen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar