tisdag 18 september 2012

Det blir bättre och bättre

med tiden. Så sant. Känns bättre och bättre på jobbet även om det är mycket som kan ändras. Men ju mer man kommer in i det ju bättre blir det liksom. Hinner bara med att jobba och mysa med familjen just nu. Har haft en massa saker planerade under förra veckan. Kvällsmöten på tidiga dagar och en massa andra möten på tjejernas skolorna osv. Men nu väntar tre dagar då jag slutar 14.30 och sedan är jag ledig har inget planerat och det känns verkligen toppen kan jag lova!

1 kommentar:

  1. Nu har jag läst ifatt! Otroligt nog hinner inte jag heller allt jag vill, fast jag är hemma, visst är det skumt! Blir glad av att ditt inlägg andas hopp, har varit orolig och tänkt mycket på dig vännen! Hoppas vi ses snart, vill höra allt "live", hihi. Kram

    SvaraRadera