tisdag 25 september 2012

Ibland undrar man...

...hur det kan komma sig att folk kan jobba 3 år utan att förstå att saker och ting inte går rätt till. Har jobbat några veckor och insett en massa saker som är fel, fel FEL! Inte lätt att komma in som den nya som ifrågasätter allt...Kommer nog inte att vara så populär hos arbetsgivaren...kanske inte behöver fundera så mycket på framtiden då jag kanske inte ens får vara kvar...

Funderar i alla fall på att hoppa på lite mer föräldraledighet om gossen inte får förskoleplats som vi tänkt. Två månader till skulle inte vara fel. I så fall avslutar jag det jag påbörjat vid nyår...

Som ni ser så har jag huvudet fullt med en massa tankar som bara snurrar hit och dit...

2 kommentarer:

  1. men det kan vara bra med en ny som kommer och styr upp!
    kram

    SvaraRadera
  2. Ojojoj alla dessa beslut! Stackare, men jag vet att det blir bra till slut! Kram

    SvaraRadera