lördag 22 september 2012



Igår hade vi fredagsmys i simhallen. Hur mysig avslutning som helst efter en veckas jobb.
Man uppskattar fredagen och helgen igen kan jag lova.
Ordning på boggen har det också blivit idag igen. Vet inte vad det blev för konstig  design jag valde sist. Fungerade ju inte alls. Men nu så.

Nu ska jag blogga igen.

Hemma flyter vardagen på. Lilleman har hunnit bli 14 månader och han och mannen hittar på en massa skoj om dagarna. Liten har börjat förstå att när mamma går så kan hon försvinna länge. Detta resulterar i att jag inte kan gå någonstans när jag är ledig. Häromdagen hörde maken hur  sonen började gråta i vardagsrummet. När han kommer in står lilleman framför ett kort på hela familjen och peka på mig och säger mamma och sedan gråter han. Gör ont i mamma hjärtat att höra det kan jag lova.

Det senaste här hemma är att lilleman tar oss i handen och drar i väg med oss när det är något han vill ha, vill göra eller visa. Han har ju inte börjat prata ännu men han vill säga så mycket!

Nu ska vi njuta av tiden här hemma!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar