söndag 19 januari 2014

Härlig helg!

Snart har hela helgen passerat, det går ju bara för fort. Har haft härliga dagar med mina fina barn. Har varit ute och busat i snön båda dagarna. Helt underbart att vi fick lite snö till slut. Blir ju så mycket roligare och enklare att sysselsätta de små liven. Ena dagen var ena stora tjejen med och idag nästa. Lilleman njöt av att ha en systers och mammas uppmärksamhet så han var självklart med på noterna båda dagarna.



Nu har vi precis värmt upp oss med finaste fikat här hemma. Så mysigt.

På jobbet har vi precis startat upp ett nytt tema kring Pippi Långstrump och jag tror det kommer bli en rolig och spännande termin där vi kommer att kunna binda ihop verksamheten och målen på ett bra och tydligt sätt. Ser fram emot den här våren. I veckan påbörjade jag en utbildning som heter medarbetarakademin , jag ska sammanfattat bli en bättre medarbetare och få en mer samlad bild av vad det innebär att jobba i kommunen och vilka karriär möjligheter som faktiskt finns. Tror detta är en avstamp för en fortsättning längre fram för nu mina vänner känner jag mig redo att anta utmaningen att komma vidare i arbetslivet!

Trevlig söndag på er!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar