söndag 12 januari 2014

ordningen återställd!

Lilla dotterns bästa vän åkte till usa nån vecka innan jul och sedan dess har det bara varit en lång väntan.  Inget har varit sig likt och inget har varit kul. Hon har inte lekt med någon annan förutom  på rasterna skolan.  Men idag hände det. Telefonen ringde och lyckan var stor. På några minuter var dottern på väg till bästa efterlängtade kompisen.  Stora dottern drog till köpcentrumet med sin bästa vän och maken var i stugan. Kvar var jag och fina lilleman. Vi "pelade pel", ritade och lekte ute i snön. Uderbara unge vad skule jag göra med all tid om jag inte hade dig? Har tänkt på detta många gånger, vårt iv hade varit tomt! Tjejerna är stora och klarar sig själva. Jag hade haft en  massa egen tid men jag hade förmodligen blivit helt försoffad. Tur jag har mitt lilla energiknippe som får ut mig!




Imorgon är första vägningen , hoppas hoppas!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar