fredag 31 januari 2014

TGIF


Härliga härliga fredag!

Har landat i soffan efter en intensiv vecka. Taco i magen precis som det ska va en fredag, En hel helg ligger framför mig, en helg utan några speciella planer och en helg då mannen är ledig. Kan man annat än älska det?

Var så trött igår att jag somnade i soffan redan vid 20:30. Vaknade till liv en timma senare då barnen väckte mig och meddelade att det nog var bättre att jag gick och la mig  :-)
Sov som en klubbad hela natten och vaknade ändå aptrött idag. Blev lie bättre fram på dagen när alla goa ungar gett mig lite energi. Har fantastiskt roligt på jobbet just nu då vi har startat upp ett projekt som verkligen ångar barnen!

Ikväll efter att ena dottern är hämtad från kvällens disco och den lilla somnat då blir det film med maken!







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar